Sommaruppehåll - now I'm back!

Nu mera är det bara jag (Sandra) som bloggar här och det har varit så dom senaste kapitlena så det är därför det har gått så lång tid mellan kapitlena förut. Och som ni kanske har märkt så har inte novellen uppdaterats på mer än 2 månader.

Och ska jag vara helt ärlig så har jag bara inte orkat, har försökt njuta av sommarlovet med så lite data som möjligt och då har novellen fått ta smällen. Men nu lovar jag att iallafall försöka uppdatera minst varannan vecka. Men helst oftare, eller hur? Det beror bara på om jag har tid eller inte. Har börjat gymnasiet nu och har ganska mycket plugg. Men det ska nog funka ändå.

Så håll ut lite till för snart kommer en ny del!
& TACK för att ni fortfarande finns kvar fast det inte har varit någon uppdatering alls! Ni är bäst! :')

Kommentarer
Postat av: erika

JAAAA! detta gjorde min dag :')

2011-08-29 @ 15:28:37
URL: http://erikalundgren.devote.se

Lämna gärna en kommentar här;

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Din bloggadress;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0