Life isn't right without you - Episode 14



"Jaja, kom vi går upp Justin" sa jag och drog med honom mot trappan.
Vi gick uppför den och precis när jag skulle öppna dörren till mitt rum stannade jag och ställde mig ivägen för honom så att han inte kunde gå in i rummet. Han tittade frågande på mig.
"Vad gör du?" Frågade han sedan och småskrattade.
"Lova att inte tro att jag är något galet fan.." Sa jag lågt.
Han skrattade och sedan öppnade han dörren till mitt rum och drog efter andan när han kom in i rummet.
"Wow" sa han imponerat.


Justins perspektiv


När jag kom in i rummet blev jag totalt chockad. Det var affischer och bilder på mig över nästan en hel vägg. Hon hade till och med en kudde med en bild på mig.
 "Wow" sa jag till henne.
Hon tittade på mig lite snabbt och jag såg hur hon rodnade. Jag gick fram till henne och pussade henne på kinden. "Det är bara gulligt. Om du inte hade gillat mig så hade vi aldrig träffats" sa jag till henne och tog hennes hand.
Hon bet sig i läppen på det där gulliga sättet som hon alltid gör när hon blir nervös, jag log.
"Jag kan ta ner dom ifall du vill" sa hon och tittade på mig. Jag skakade på huvudet.
"Nej jag gillar det. Jag skulle gärna ha lika många bilder av dig på min vägg" sa jag och försökte låta flörtig. Det fick henne att le.
"Så vad vill du göra?" Frågade hon mig.
"Det spelar ingen roll" svarade jag och ryckte på axlarna.
"Vill du.. sova här? Jag menar jag åker ju imorgon" frågade hon.
Jag log, det gjorde mig glad att hon ville att jag skulle sova över.
"Visst, ska bara ringa mamma" sa jag och tog upp min mobil för att ringa. Jag ringde mamma och jag fick sova över.
"Jag vet vad vi gör!" Sa Sandra plötsligt.
"Vadå?" Frågade jag och jag kunde knappt sluta titta på henne, hon var så otroligt vacker.
"Vi kan busringa folk eller något sånt. Jag känner för att göra något busigt" sa hon och fnissade
"Ja det gör vi! Vem ska vi ringa då?" Frågade jag. Hon funderade länge och sedan tittade hon ivrigt på mig.
"Om jag får välja någon av mina kompisar som du ska busringa så får du välja en av dina kompisar som jag ska ringa?" Föreslog hon.
"Okej. Då vill jag att du ska ringa... Usher. Och du ska låtsas vara mig" sa jag och skrattade. Hon tittade gapande på mig.
"Men, vad ska jag säga till honom? Han kommer säkert bara lägga på" sa Sandra.
"Nej inte om du ringer från min mobil utan dolt nummer" sa jag och blinkade mot henne.
Jag tog fram min mobil och gav den till henne. Hon började bläddra i kontaktlistan för att komma till Usher och tittade med stora ögon upp på mig.
"Du har jätte många nummer till olika kändisar" sa hon.
"Det är väl klart" sa jag och skrattade.
Hon tryckte på ring när hon kom till Ushers nummer och satte på högtalaren. Signaler gick och efter ett litet tag svarade han.



Jag har feber så det är därför jag knappt skrivit något. Men jag tänkte att jag lika gärna kunde skriva en kort episode nu så att ni iallafall har något att läsa. Nu ska jag vila så att jag blir frisk och kan skriva oftare! Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Anna

jättebra! skriv mer när du blir bättre :)

2010-11-28 @ 18:05:09
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Julia

asbra , ja skriv mer när du blir bättre :)

2010-11-28 @ 20:06:27
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här;

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Din bloggadress;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0